Jejak kasih..





org tua2 cakap, kalau dah memang berjodoh. Sampai kat hujung pelusuk dunia kan bertemu juga. Betul ke ayat aku nie..hehehe, mmg fail la BM aku skrng, BI lagi fail!! hahaha..apa2 pun , kisahnya last weekend aku dpt kunjungan dari kawan lama..mmg lama, sbbnya last jumpa masa kami form 1. 

Cuba kome semua kira diam2 dlm kepala, baper tahun ler tu ;) wink wink..Masa tu aku baru masuk sekolah tu selepas berpindah dari sekolah kat Negeri 9,  Azie lak dlm proses transition nak berpindah ke sekolah kat N. 9..mcm pertukaran suka sama suka lagi kami..hehehe...Malaysia x de jodoh nak berjumpa, dok jumpa dlm fb jer (dunia virtual lagi senang nak berjumpa skrng nie, just a few keypad touch jer dh jumpa) Realiti payah skeet kalau nak jumpa tetambah memasing sgt super bz kat Malaysia..

Jadi, Azie skrng tengah further study kat London. Kami kat Soton..maka berlangsung ler edisi jejak kasih di bumi Ingeriss ini, tp xde la sampai sesi berjurai2 ayaq mata tu..hehehe...oraitss...aku kira-kira balik ramai gak sesi jejak kasih yg berjaya dilakukan di UK n juga kat benua eropah..biasa kalau kat UK waktu boxing day..hehehe....fuhhh...bunyi gempak jer kan..tp mmg gempak pun..hahaha...x terlintas dek akal yg aku nak smpai UK, pastu jumpa kengkawan lama kat sini, plus sempat jumpa Neny kat german lagi!!! Dpt balik jumpa kengkawan lama yg dh lost contact. Semua tu mmg ketentuanNya..jodoh, pertemuan, hidup dan mati...

Comments

Popular Posts