Tuesday, April 16, 2013

My little man..


Awas...gambar nie tidak mengeluarkan apa2 bau yer ;)
sebenarnya gambar nie dah bebulan dlm folder, cuma x sempat nak berkisah. Rasanya x silap dlm bulan Februari kot (2 tahun setengah)Muhammad berjaya membuang ' air besar' dekat toilet tanpa disuruh. Alhamdulillah, skrng dia dh boleh bezakan nak buang yg 'kecik' or yg 'besar'..sebelum nie semuanya dia hentam sama..

bab buang yg kecik, aku x berapa nak stress sgt..mulakan dulu dgn yg besar..bila dia dh leh adapt n faham konsep 'pelaburan' di dlm toilet..slowly, perkenalkan dia dgn konsep 'pelaburan' kecil2an..hehehe..tp sebelum nak berjaya jd rutin MH, berhabis gak ler membeli sticker..mcm2 sticker ada..lupa nak snap tempat dia letak sticker tu..MH sgt berbangga dgn 'trophy' dia tu..well done my little man...kurang2 jimat duit mama n abah dr beli diapers..boleh mama buat beli shopping...hehehe

2 comments:

Neny said...

congratulation both mama and MH :). Ye, ko akan rasa sgt lega bila dia dah x berdiaper lagi tapi bila jalan2 tu kalut sikit la, nak2 dalam kereta dan x jumpa toilet...hehehe

durra abd razak @ kocikin... said...

hehehe...dia cuma lepas bab yg besar jer neny..yg kecik2 tu..ikut mood..but somehow, so proud of him :) tu laa kan...kat public..mmg dia xmo, n tahan..adoii..takut jd buasir jer..any tips???