Ajari Aku....

sapa suka anuar zain angkat tangan...jgn segan n malu2 ok ..hehehehe....kalau x suka pun xper..x paksa ok ;)
ahaks...mesti korang pening..pesal tetiba aku sebut anuar zain pepagi nie kan..secara ikhlasnya (chewaaah) aku xde minat gegila artis Malaysia sampai sanggup melebur/melaburkan duit beli diorng punya CD ke apa2 ker...sebelum2 nie aku dok beli kaset (zaman dedolu ok) n CD Rabbani, Raihan, Maher Zain (e latest) n kalau retis luar yg aku beli pun..Enrique Iglesias, Amr Diab n MLR (Micheal Learns to Rock) n lagu2 hidustan (tu kaset aku beli kat pasar malam jer..hehehe)..aku pun x faham, tp for sure aku suka dengar lagu bahasa asing..asing aku maksudkan selain english tu...haa..kaset siam pun aku pernah beli..jgn x percaya..hahaha...

eh lupa lak, ayah aku pernah bg present kaset Anuar & Elina kat aku masa aku kecik2 lagi..haa..tu laa 1st kaset artis malaysia yg aku ada..bebalik aku pasang lagu Kain Pelikat..hehehe..lagu raya diorng pun aku suka..sweeeeet sgt!! aku minat kat diorng tp xde laa smpai tahan 'peminat mati' Diehard fan..hehehe...bila diorng dh x baper glamer...aku teringat pernah naik MAS n Abe Nuar yg serve aku masa tu..punya ler excited..hikhikhik..cuma masa tu mana mampu beli digital camera (oopss rasa mcm guna camera yg pakai filem tu lagi)..so xde gambo laa..borak2 jer laa kan...x sangka uolsss...masa tu dia mcm berenti nyanyi sat...jd pramugara..n kakak dia yg take over pentas nyayian..kak ZZ ler sapa lagi..ooh aku pun ada kisah ngan kak ZZ nie..citer waktu lain laa kot.

so skrng, baru terasa nak dengar balik lagu2 Abe Nuar nie...not bad..not bad...aku terjatuh chenta dgn lagu Ajari Aku..tu pun sbb tertengok parody meletop..hehehe...besh rupanya lagu2 AZ nie..suara ala-ala feeling gitu..apa2 pun abe Maher Zain top e list...yeaaahhh..Jom layan..




Comments

Popular Posts