Sahabat sehingga ke anak cucu...akhir hayat





Terminal 4, Heathrow
Auntie Norma n Uncle Nazri..Didi their youngest child tengah amik gambo..
 
Tengah melepak kat Tazza Kebab yg sedap itu. Di tengah2 kota London.Ahaks.
Kedai mmg e nearest to turkish kebab yg aku suka sgt tu..Rata2 kebab dkt UK, errmm x 
baper feel n kesimpulannya diorng x reti nak buat mcm geng2 turki diorang kat Europe buat kebab especially kat germany, austria....

Mari ke ladang memetik strawberries...

Auntie gayah dpt kawan baru..Achik from Trengganu yg telah bermaustatin di Soton lebih dr 15 tahun..
Bawa auntie n achik g shopping kat tempat biasa- Gunwharf Quay, Portsmouth.

Sempat lagi berpicnic dgn auntie gayah. Percubaan seludup Satay Willy ke UK berjaya..
Yeay..jadi rezeki kami anak beranak dpt merasa satay diterbangkan khas dari Malaysia.
Selain banyak lagi buah tangan mcm lemang (buluh), dodol, ketupat palas..etc..So blessed!!


Tadaaaaaaa....

Ops membakar telah bermula..

sekali lagi ke ladang utk mengutip hasil. Nak bawa ke London kata auntie gayah. Nak makan ramai2 dgn family auntie norma..

Cheeseeeeeee.......kanak2 riang dgn Opah Gayah...

Muhammad, Ilmi dan Pakteh Didi

they are the best!!

bergambar ramai2 kat rumah tok ndak kat Kesington Street, London..

Bulan syawal yg terbaru nie, mmg superb sgt sbb mendapat kunjungan dari 2 orang sahabat mama..sahabat mama yg paling akrab. Bak kat Ustaz Haron Din..diorng digelar 3 sekawan. Kalau pergi mana-mana pun mesti bertiga. Apa aktiviti pun mesti bertiga. Terutama auntie norma n uncle nazri, aku kenal diorng dr budak lagi. Family kami dah mcm keluarga...aku sakit ke apa ker, tahap auntie norma pun mai datang jaga aku gilir2 dgn mak aku kat sepital..huhuuu...jadi bila tetiba mama aku xde..mmg rasa mcm awkward sgt diorng g mana2 berdua..syahdu jer dengar citer diorng..kira diorng nie mcm mak aku gak pendek citer..

Walaupun mama dah xde, tp 'roh' persahabatan mama dgn sahabat2 beliau ada kesinambungannya..Terharu sangat..dan sangat2 bersyukur..


Comments

Popular Posts