Kisah soton

Sebenarnya banyak benda yang berlaku dalam catatan harian aku. Tapi disebabkan kekangan masa dan keadaan. Banyak photo dan cerita tersimpan dalam hp jer. Hohoho. Macam ler sibuk sangat kan ;) wink wink wink.

Dalam masa yang tinggal tak sampai setahun lagi kat bumi Omputih nie, aku rasa terpanggil nak mencatatkan suasana dan kisah persekitaran tempat tinggal kitorang. Contoh macam, kedai tempat kami buat weekly groceries, tempat beriadah, tempat g swimming, university, kenderaan awam, makanan dan macam-macam lagi. Untuk tatapan kami sekeluarga bila rasa kerinduaan pada tempat nie utk masa akan datang. 

Jadi dalam entry aku yang akan datang. Selain bercerita aktiviti kami dan juga anak-anak. Sambil tu selit juga kisah kampung Southampton kami ni. Jadi kot siapa-siapa yang tetiba tersesat sampai sini. Kurang-kurang kalau diorng bertanya kat aku, aku malas nak citer panjang. Aku bagi je link blog nie..Ha! senang kan. Canggih sungguh kuasa teknologi.

Comments

Popular Posts