Setapak ke depan..

Phewww....Salam semua....lama gak blog ni 'ditinggal'kan kesepian.Hehehe, blamed it on piles and piles of work awaited. Alhamdulillah, one hurdle passed but yet a long way to go. Officially aku bergelar student balik. Student tua laaa tapinya.hehehe....Jadi settle sudah bab upgrading, sekarang kena fokus balik utk next step. Malas nak kecoh2 sebab bukan benda wajib pun. Jadi balik student sebagai menyahut seruan diri sendiri. Boleh x macam tu?? hehehe...bila nak habis...hohoho..usah ditanya soalan cepu emas itu. I don't have the solid answer. So kawan-kawan tolong doakan saya ye. Moga dipermudahkan perjalanan pembelajaran saya sehingga ke penghujungnya. Ameen....

Lama betul kali ni aku bercuti. Kiranya dari seminggu sebelum Xmas break, kami semua dah pi berjalan-jalan nun jauh ke utara UK. Citernya? next entry aku kabo kan ye. Sebab masih dalam mood malas dan cuti-cuti lepak kat rumah. Sini cuti Xmas sambung sekali dgn New Year mcm kita cuti Eid Fitri sampai dkt 2 weeks. Kedai2 pun baru je buka. Oraits adios amigos...

Comments

Popular Posts