Kecohhh laaa lu!!!!

Rabu 19/10/11- kring..........kring.........door bell berbunyi.....baru jer nak buka main entrance door...tetiba jer dengar org jerit kat luar tu "......bla..blaa...bla....look after your kid....blaa..blaa...F#@K....U....bla....bla.." x sempat nak bukak pintu pun...WTH...blur jap....naper mcm gitu gaya jadinya....siap ugut lagi....U will pay for it....apa lak yg kitorng ada buat salah kat dia nie.....nie kisah yg terdahulu...kot itu ke kesnya x puas ati....SINI

Khamis 20/10/11- pagi2 terasa lak nak g breakfast kat Ikea...tengah kat parking nak masukkan Muhammad ke carseat....minah tu lak dlm keter...betul2 parking depan kitorng...mak aaaiiii....sekali dia bg "F" sign....adeh...aku yg dh mendidih dr semlm...spontan...spontan yer tuan2 n puan2..n cik2 sekalian...pi laa balas...adeh....dh jd war zone signal mengsignal jari lak...adussss.....sabo jer laaa.......

Jumaat 21/10/11- ptg yg indah lagi iman....Muhammad dgn seronok jer dok main kat ruang tamu....xde lompat2 or buat aksi stunt ke apa ker....tetiba.....Tong...tong...tong!!!! ada hamba Allah g ketuk2 cermin tingkap umah kitorng....sambil dgr lagi butir2 F...dan sewaktu dgnya...pinty bawah...dihempas mcm nak tercabut...mak aiiii....garangnya dia.........My abang lak baru siap2 nak solat n g main bola.....

mMy abang pun mengadap hamba Allah tu kat umah dia.....aku lak jenguk dr main entrance....kesian suamiku...kesian anakku yg x mengerti apa2 pun..huhuhu....lagi kesian kat aku...yg dituduh dok swear kat dia asal aku jumpa dia......bila masa daaaaa.....masa bila lak aku dok jumpa2 dia...ada laa sekali dua..tu pun x bercakap sepatah pun...exceptional..kes smlm...hehehe...gua panas skeeettt........sah psycho minah nie....lepas jer sessi 'beramah mesra'...my abang terus jer call police...dh main2 police lak nie..dh main ugut2 kitorng nie.....huhu...kena mau ada backup plan itu mac....


Walhal...pg td....dia main kasar dulu...buat malicious report ler pasal kitorng buat bising....haissh....sah2 ler rumah lantai papan...korang cuba bayang jalan kat rumah kayu kat kampung tu....mcm umah tok aku...jalan biasa pun dh bunyi2...anak aku x lari pun...budak umur 14 bulan...jalan....cuba bayang...cuba imagine...hehehe...itu ler kes nya...x pasal2....my abang kena karang surat cinta balik ke city council.....


kesudahannya???? to be continued............

Comments

Popular Posts